Методичні рекомендації
щодо проведення державної підсумкової атестації з іноземної мови
у 9-х класах та 11 -х класах ЗНЗ у 2013-2014 навчальному році.
Державна підсумкова атестація з іноземної мови учнів 9-х, 11-х класів ЗНЗ у 2013-2014 н.р. проводиться відповідно до листа МОН України від 14.02.2014 р. № 1\9 – 115 «Про порядок закінчення навчального року та проведення державної підсумкової атестації у загальноосвітніх навчальних закладах у 2013-2014 н.р.».
Матеріали для державної підсумкової атестації з іноземної мови у 9-х, 11-х класах загальноосвітніх навчальних закладів складені відповідно до чинної програми з іноземних мов.
Державна підсумкова атестація з іноземної мови у проводиться за навчальними посібниками:
«Збірник завдань для державної підсумкової атестації з англійської мови. 9 клас» (авт. Коваленко О. Я., Чепурна О. В., Ворон Г. Л., Шопулко М. Н. – К.: Центр навчально-методичної літератури, 2014);
«Збірник завдань для державної підсумкової атестації з німецької мови. 9 клас» (авт. Коваленко О. Я., Горбач Л. В., Трінька Г. Ю. – К.: Центр навчально-методичної літератури, 2014);
«Збірник завдань для державної підсумкової атестації з французької та іспанської мов. 9 клас» (авт. Коваленко О. Я., Клименко Ю. М., Файзуліна Л. М., Костилев А. І., Плієнко В. П. – К.: Центр навчально-методичної літератури, 2014).
«Збірник завдань для державної підсумкової атестації з англійської мови. 11 клас» (авт. Коваленко О. Я., Чепурна О. В., Ворон Г. Л., Шопулко М. Н. – К.: Центр навчально-методичної літератури, 2014);
«Збірник завдань для державної підсумкової атестації з німецької мови. 11 клас» (авт. Коваленко О. Я., Горбач Л. В., Трінька Г. Ю. – К.: Центр навчально-методичної літератури, 2014);
«Збірник завдань для державної підсумкової атестації з французької та іспанської мов. 11 клас» (авт. Коваленко О. Я., Клименко Ю. М., Файзуліна Л. М., Костилев А. І., Плієнко В. П. – К.: Центр навчально-методичної літератури, 2014).
Електронні версії збірників завдань для державної підсумкової атестації учнів 9-х, 11-х класів ЗНЗ з іноземної мови розміщені на сайті Міністерства освіти і науки України (www.mon.gov.ua)
№
|
Назва видання
|
Дата оприлюднення
|
1
|
Збірники завдань для державної підсумкової атестації учнів 11-х класів загальноосвітніх навчальних закладів
|
26-27.03.2014
|
2
|
Збірники завдань для державної підсумкової атестації учнів 9-х класів загальноосвітніх навчальних закладів
|
28.03.2014
|
Для учнів 11-х класів підготовлені матеріали враховують профільний рівень навчання, тобто поглиблене вивчення іноземної мови на старшому ступені школи. Тому вчителі мають змогу добирати матеріал для державної підсумкової атестації згідно з рівнем (стандарту чи профільним). Профільний рівень співвіднесений за цілями і змістом з програмами для спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням іноземної мови. Цей рівень передбачає більш гнучке і більш вільне володіння іноземною мовою, використання її як засобу міжособистісного та міжкультурного спілкування в широкому спектрі ситуацій офіційної і неофіційної взаємодії з носіями мови.
Зміст і формат атестації враховує головну мету навчання іноземної мови у загальноосвітніх навчальних закладах – формування в учнів комунікативної компетенції, базою для якої слугують комунікативні вміння, сформовані на основі мовних знань і навичок.
Об’єктами контролю визначаються читання, письмо та говоріння як види мовленнєвої діяльності, а також лексичний і граматичний аспекти іншомовної комунікації (використання мови).
Державна підсумкова атестація з іноземної мови складається з письмової та усної частин. На виконання письмової частини (використання мови, читання та письмо) та усної (говоріння) передбачено 35 хвилин (таблиця).
1 частина
|
2 частина
|
Читання 10 хв.
|
Говоріння 10 хв.
|
Письмо (використання мови) 15 хв.
|
|
25 хв.
|
10 хв. На кожного учня
|
Враховуючи те, що наповнюваність класів сільських та міських шкіл різна (5-35 учнів), рекомендуємо учителям іноземної мови, котрі викладають у 9-х та 11-х класах, визначити 20 (двадцять) варіантів білетів для учнів загальноосвітніх шкіл та 25 (двадцять п’ять) для спеціалізованих шкіл, класів з поглибленим вивченням іноземної мови.
Завдання першого та другого питання білетів учні виконують на аркушах зі штампом відповідного загальноосвітнього навчального закладу.
Процедура ДПА у 9-х та 11-х класах проходить у форматі усного іспиту.
Методист В.О.Цехановська
|