Неділя, 22.12.2024, 17:17Приветствую Вас Гість | RSS
Кобеляцьке  районне методичне об'єднання вчителів іноземної мови
Меню сайта
Категорії розділу
Календарно-тематичне планування [9]
Методичні рекомендації [31]
Навчальні плани, програми [4]
Нормативно-правове забеспечення [3]
Готуємось до уроку [12]
Конкурси, олімпіади, МАН [15]
Оголошення [6]
Наші новини [16]
Наше опитування
Оцените мой сайт
Всього відповідей: 20
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входа

На допомогу вчителю


Главная » Файлы » На допомогу вчителю » Методичні рекомендації

Методичні рекомендації щодо ДПА з іноземної мови
12.04.2014, 21:45

Методичні рекомендації

щодо проведення державної підсумкової атестації з іноземної мови

у 9-х класах та 11 -х класах ЗНЗ у 2013-2014 навчальному році.

Державна підсумкова атестація  з іноземної мови учнів 9-х, 11-х класів ЗНЗ у 2013-2014 н.р. проводиться відповідно до листа МОН України від 14.02.2014 р. № 1\9 – 115 «Про порядок закінчення навчального року та проведення державної підсумкової атестації у загальноосвітніх навчальних закладах у 2013-2014 н.р.».

Матеріали для державної підсумкової атестації з іноземної мови у 9-х, 11-х класах загальноосвітніх навчальних закладів складені відповідно до чинної програми з іноземних мов.

Державна підсумкова атестація з іноземної мови у  проводиться за навчальними посібниками:  

«Збірник завдань для державної підсумкової атестації з англійської мови. 9 клас» (авт. Коваленко О. Я., Чепурна О. В., Ворон Г. Л., Шопулко М. Н. – К.: Центр навчально-методичної літератури, 2014);

«Збірник завдань для державної підсумкової атестації з німецької мови. 9 клас» (авт. Коваленко О. Я., Горбач Л. В., Трінька Г. Ю. – К.: Центр навчально-методичної літератури, 2014);

«Збірник завдань для державної підсумкової атестації з французької та іспанської мов. 9 клас» (авт. Коваленко О. Я., Клименко Ю. М.,            Файзуліна Л. М., Костилев А. І., Плієнко В. П. – К.: Центр навчально-методичної літератури, 2014).

«Збірник завдань для державної підсумкової атестації з англійської мови. 11 клас» (авт. Коваленко О. Я., Чепурна О. В., Ворон Г. Л., Шопулко М. Н. – К.: Центр навчально-методичної літератури, 2014);

«Збірник завдань для державної підсумкової атестації з німецької мови. 11 клас» (авт. Коваленко О. Я., Горбач Л. В., Трінька Г. Ю. – К.: Центр навчально-методичної літератури, 2014);

«Збірник завдань для державної підсумкової атестації з французької та іспанської мов. 11 клас» (авт. Коваленко О. Я., Клименко Ю. М.,                  Файзуліна Л. М., Костилев А. І., Плієнко В. П. – К.: Центр навчально-методичної літератури, 2014).

Електронні версії збірників завдань для державної підсумкової атестації учнів  9-х, 11-х класів ЗНЗ з іноземної мови  розміщені на сайті Міністерства освіти і науки України (www.mon.gov.ua)

 

Назва видання

Дата оприлюднення

1

Збірники завдань для державної підсумкової атестації учнів 11-х класів загальноосвітніх навчальних закладів

26-27.03.2014

2

Збірники завдань для державної підсумкової атестації учнів 9-х класів загальноосвітніх навчальних закладів

28.03.2014

 

Для учнів 11-х класів підготовлені матеріали враховують профільний рівень навчання, тобто поглиблене вивчення іноземної мови на старшому ступені школи. Тому вчителі мають змогу добирати  матеріал для державної підсумкової атестації згідно з рівнем (стандарту чи профільним). Профільний рівень співвіднесений за цілями і змістом з програмами для спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням іноземної мови. Цей рівень передбачає більш гнучке і більш вільне володіння іноземною мовою, використання її як засобу міжособистісного та міжкультурного спілкування в широкому спектрі ситуацій офіційної і неофіційної взаємодії з носіями мови.

Зміст і формат атестації враховує головну мету навчання іноземної мови у загальноосвітніх навчальних закладах – формування в учнів комунікативної компетенції, базою для якої слугують комунікативні вміння, сформовані на основі мовних знань і навичок.

Об’єктами контролю визначаються читання, письмо та говоріння як види мовленнєвої діяльності, а також лексичний і граматичний аспекти іншомовної комунікації (використання мови).

Державна підсумкова атестація з іноземної мови складається з письмової та усної частин. На виконання письмової частини (використання мови, читання та письмо) та усної (говоріння) передбачено 35 хвилин (таблиця).

1 частина

2 частина

Читання 10 хв.

Говоріння 10 хв.

Письмо (використання мови) 15 хв.

 

25 хв.

10 хв. На кожного учня

 

 

Враховуючи те, що наповнюваність класів сільських та міських шкіл різна (5-35 учнів), рекомендуємо учителям іноземної мови, котрі викладають у 9-х та 11-х класах, визначити 20 (двадцять) варіантів білетів для учнів загальноосвітніх шкіл та 25 (двадцять п’ять) для спеціалізованих шкіл, класів з поглибленим вивченням іноземної мови.  

Завдання першого та другого питання білетів учні виконують на аркушах зі штампом відповідного загальноосвітнього навчального закладу.

         Процедура ДПА у 9-х та 11-х класах проходить у форматі усного іспиту.

 

                                                                                                     Методист   В.О.Цехановська

 

Категория: Методичні рекомендації | Добавил: ametist
Просмотров: 1105 | Загрузок: 0 | Комментарии: 1 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Годинник
Пошук
Друзі сайту
  • Официальный блог
  • Сообщество uCoz
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz